Shop The Look!

‘Shop the look’ op Google Shopping

Shop de ultieme look Negentig procent van de smartphone-gebruikers zeggen dat ze niet helemaal zeker van zijn het specifieke merk dat ze willen kopen wanneer ze beginnen met shoppen. Ook geeft bijna de helft van de Amerikaanse vrouwen aan dat zij blogs en dergelijke raadplegen om nieuwe trends en ideeën te ontdekken. Om mensen te helpen bij het…

Lees meer

Waarom je minder verkopersbeoordelingen ziet in Google AdWords

Google heeft de richtlijnen voor het tonen van de verkopersbeoordelingen (oftewel de befaamde sterren) bij de AdWords advertenties naar eigen zeggen ‘ergens eind deze zomer’ aangepast.

Lees meer

Aankomende algoritme update: Interstitual penalty

In februari 2015 kondigde Google aan dat ze per 21 april 2015 hun algoritme voor mobiele zoekresultaten zouden aanpassen. Dit was een zeldzame aankondiging, omdat Google tot die tijd bijna nooit iets over hun algoritme aanpassingen kenbaar maakte. Vorige week werd wederom een zeldzame aankondiging gedaan. Vanaf 11 januari 2017 zullen websites minder goed ranken…

Lees meer

Tips om online meer uit bestaande klanten te halen

Veel webshops zijn gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Een nieuwe klant binnenhalen is zeer belangrijk, maar de waarde van een bestaande klant behouden mag niet worden onderschat. Uit onderzoek van E-commercemagazine.nl is gebleken dat de winst van een bedrijf sterk kan toenemen als een bedrijf 5% meer klanten behoudt. De praktijk leert echter…

Lees meer

Bereik met Customer Match je meest waardevolle klanten.

De opkomst van het mobiele webverkeer heeft voor de digitale wereld drastische gevolgen voor zowel consumenten als de gevestigde merken. De consument verwacht altijd en overal te worden geholpen op basis van de zoekopdracht die op dat moment wordt ingevoerd. Relevantie speelt hierin altijd de meest cruciale rol. Daarom hebben de bedrijven die het best…

Lees meer

Shopping: Update van Online Productvoorraad

Sinds haar livegang is Google Shopping niet meer weg te denken uit Google AdWords. Voor vele partijen is deze manier van adverteren verreweg het meest aantrekkelijk vanwege de goede resultaten wat betreft de ROI. Om deze resultaten te waarborgen of uit te bouwen, is het zaak om up-to-date te blijven en voortdurend optimalisatieslagen te maken….

Lees meer

Optimalisatie van website en marketing: luister goed naar je klanten

De vernieuwde website van Cheap.nl is live gegaan! Wij zijn natuurlijk heel trots dat we het design en de technische implementatie hiervan mochten verzorgen. Dit zijn de belangrijkste nieuwe features: Account aanmaken De mogelijkheid om een account aan te maken is een goede manier om te zorgen voor een groei van uw database. Je kunt zelf…

Lees meer

Hoe groener, hoe beter? De nieuwe boomdiagrammen in Google Analytics

Sinds een aantal weken is de bèta van de functionaliteit “Boomdiagrammen” aan Google Analytics toegevoegd. Deze functionaliteit is te vinden in het tabje Acquisitie onder AdWords, en geldt alleen voor accounts waarbij er een koppeling met AdWords is gemaakt. Het doel van Google is om op een visuele manier trends te ontdekken in je data….

Lees meer

Google introduceert Kenniskaart (Knowledge Graph) in Nederland

Dat Google de zoekresultaten steeds blijft optimaliseren voor de gebruikers is natuurlijk geen nieuws meer. Regelmatig zien wij dan ook nieuwe elementen in de zoekresultaten verschijnen. Denk bijvoorbeeld aan de verschillende soorten rich snippets die je tegenwoordig steeds vaker ziet verschijnen in de zoekresultaten. Lees in dit blogartikel alles over het nieuwste element, de Kenniskaart (Knowledge…

Lees meer

Is jouw website klaar voor 2013?

Het einde van het jaar nadert, maar belangrijker: 2013 komt eraan! En ook in 2013 is online niet weg te denken uit onze wereld. Maar ben je er klaar voor? Hoe staat je website ervoor; is die klaar voor 2013? Wij nodigen je uit om onder het genot van een heerlijke lunch samen met andere…

Lees meer