Tips om online meer te halen
uit bestaande klanten

Tips om online meer uit bestaande klanten te halen

Veel webshops zijn gericht op het binnenhalen van nieuwe klanten. Een nieuwe klant binnenhalen is zeer belangrijk, maar de waarde van een bestaande klant behouden mag niet worden onderschat. Uit onderzoek van E-commercemagazine.nl is gebleken dat de winst van een bedrijf sterk kan toenemen als een bedrijf 5% meer klanten behoudt. De praktijk leert echter…

Lees meer

Bereik met Customer Match je meest waardevolle klanten.

De opkomst van het mobiele webverkeer heeft voor de digitale wereld drastische gevolgen voor zowel consumenten als de gevestigde merken. De consument verwacht altijd en overal te worden geholpen op basis van de zoekopdracht die op dat moment wordt ingevoerd. Relevantie speelt hierin altijd de meest cruciale rol. Daarom hebben de bedrijven die het best…

Lees meer

Verhoog je rendement door Remarketing Lists for Search Ads (RLSA) te gebruiken

Mede door toenemende concurrentie neemt de CPC op Google toe. Dit heeft tot gevolg dat het steeds uitdagender wordt om de AdWords campagnes op een goed rendement te houden of te krijgen. Door slim gebruik te maken van Remarketing Lists for Search Ads (RLSA) is het mogelijk om een beter rendement te ontvangen op je…

Lees meer

Google Update: Dynamic Search Ads Categoriseren

Naast de normale search campagnes, geeft Google de gebruiker de mogelijkheid om Dynamic Search Ads (DSA) in te stellen. Wat is het verschil? In je normale search campagnes stel je zelf de advertenties op in combinatie met de zoekwoorden die deze advertenties moeten triggeren. Bij Dynamic Search Ads maak je gebruik van Google haar “web…

Lees meer

Google Shopping updates vanaf september 2015

Google is nog altijd continue bezig met het optimaliseren van de gebruikerservaring van Google Shopping. Ze willen de consument namelijk zo goed mogelijk kunnen voorzien van de juiste informatie. Precies om deze reden zit er in september 2015 weer een update aan te komen. Het is dan ook noodzakelijk om voor 15 september even goed…

Lees meer

Vergroot je doelgroep met Display Advertising en Remarketing

Ieder bedrijf wil goed gevonden worden, door de doelgroep, met zijn website. De meest logische start hierbij is Google. Vindbaar zijn op de plek waar de doelgroep naar je zoekt. Daarnaast zijn veel bedrijven al bezig met Remarketing om niet-geconverteerde bezoekers te verleiden weer terug te komen naar de site. Allemaal uitstekend. Maar heb je…

Lees meer

Shopping: Update van Online Productvoorraad

Sinds haar livegang is Google Shopping niet meer weg te denken uit Google AdWords. Voor vele partijen is deze manier van adverteren verreweg het meest aantrekkelijk vanwege de goede resultaten wat betreft de ROI. Om deze resultaten te waarborgen of uit te bouwen, is het zaak om up-to-date te blijven en voortdurend optimalisatieslagen te maken….

Lees meer

Optimalisatie van website en marketing: luister goed naar je klanten

De vernieuwde website van Cheap.nl is live gegaan! Wij zijn natuurlijk heel trots dat we het design en de technische implementatie hiervan mochten verzorgen. Dit zijn de belangrijkste nieuwe features: Account aanmaken De mogelijkheid om een account aan te maken is een goede manier om te zorgen voor een groei van uw database. Je kunt zelf…

Lees meer

Hoe groener, hoe beter? De nieuwe boomdiagrammen in Google Analytics

Sinds een aantal weken is de bèta van de functionaliteit “Boomdiagrammen” aan Google Analytics toegevoegd. Deze functionaliteit is te vinden in het tabje Acquisitie onder AdWords, en geldt alleen voor accounts waarbij er een koppeling met AdWords is gemaakt. Het doel van Google is om op een visuele manier trends te ontdekken in je data….

Lees meer

Nieuwe manier om een AdWords promotiecode in te voeren

De optie voor het toevoegen van een promotiecode aan een Google AdWords account was in de interface niet makkelijk te vinden. De AdWords promotiecodes vliegen je vaak om de oren, maar het toevoegen leek wel onmogelijk. Gelukkig voert Google nog wel eens wijzigingen aan de interface door. Dit keer is het de beurt aan het…

Lees meer

Invest Online is verkozen tot hét beste full-service internetbureau van Nederland