nieuw

Think With Google 2019

Op 1 november 2018 was het Google event “Think with Google 2019” in de Westergasfabriek in Amsterdam.
Een exclusief event, waar Google en industry experts in Digital Transformation learnings en best practices delen om klanten in de always-on connected wereld nog beter te bedienen. Uiteraard was ook Invest Online, als premium Google partner, hierbij aanwezig.

Digital Transformation

Doordat we nu in een always-on connected wereld leven – met toegang tot de nieuwste technieken – worden gebruikers steeds nieuwsgieriger, veeleisender en ongeduldiger dan ze ooit waren.  Op hetzelfde moment zien we hoe technologie bedrijven kan helpen om hun klanten te bereiken, door zichtbaar, snel en relevant te zijn. Dat is de Digital Transformation.

 

Verloop van het event

Na een heerlijk ontbijt, werd de plenaire sessie gestart met interessante Keynote speakers als Ilona van Wegen (Head of Industry Retail & Brands, Google), Ben Royce (Creative Effectiveness Lead, Google), Nathalie Nahai (Speaker and Author of the best-selling book ‘Webs of Influence) en Behshad Behzadi (Senior Engineering Director, Google Assistant).

Zij spraken over hoe je je brand in contact kunt brengen met klanten en hoe je die ervaring kunt personaliseren en over het belang van een goede consumentenervaring en hoe je daarop in kunt spelen. Ook werd duidelijk dat er naast de 3 A’s (Audience, Attribution en Automation) ook Assets & Access belangrijk zijn voor het succes van een Digital Transformation voor jouw business. Verder werd uiteraard over Machine Learning gepraat en over acties met Google: onder andere het onlangs bekend gemaakte “praat met…”.

Tijdens de netwerklunch werden heerlijke salades, quiches, sandwiches en wraps geserveerd. Ook was er ruimte om een kijkje te nemen bij de Google walls waar informatie over Digital Transformation, case-studies, Google Lens, AR Photo (Get creative with ARCore) en Google Assistant te vinden was.

Na de netwerklunch was er de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende masterclasses over bijvoorbeeld creative, audience strategie, data measurement & attribution en automation. De dag werd afgesloten met een netwerkborrel.

Al met al hebben we weer een interessante dag gehad van Google waarbij we met deze verfrissende ideeën onze klanten ook in 2019 naar een next level kunnen brengen. Bedankt, Google!

 

Invest Online
Daisy
Auteur: Daisy, Online Marketeer Als Online marketeer houd ik me bezig met Online Advertising, waaronder Google Shopping, Google Search, Bing Advertising en Social Media Advertising.

Plaats een reactie