Marketing tijdens feestdagen 2
Maak een feest van je
online marketing
Marketing tijdens feestdagen 2

(Online) marketing tijdens de feestdagen? Start nu al met plannen maken!

Feestdagen zijn een uitgelezen kans om de (online) marketing van jouw bedrijf een speciale invulling te geven. Het biedt bijvoorbeeld de mogelijkheid om klanten eens extra in het zonnetje te zetten, of juist nieuwe klantgroepen op te zoeken. Uit onderzoek blijkt dat 20% van de mensen feestinkopen in oktober doet en dat 47% daar op…

Lees meer
Marketing tijdens feestdagen

14 tips voor jouw marketing tijdens de feestdagen

Focus niet alleen op kerst Bij feestdagen denken veel klassieke winkeliers aan Sinterklaas, Kerst en Oudjaarsdag. Vanuit Amerika zijn de laatste jaren veel meer feestdagen overgewaaid. Dat er ook veel op deze Amerikaanse feestdagen wordt gezocht, is te zien in de grafiek hieronder. Er wordt meer gezocht op Black Friday dan op kerst. Het is…

Lees meer

Google verbouwt Shopping na torenhoge boete Europese Commissie

Drie maanden nadat de Europese Commissie Google een megaboete van 2,4 miljard euro oplegde wegens machtsmisbruik, komt Google met een nieuw voorstel om wél aan de regels te kunnen voldoen. In Google Shopping, de prominente prijsvergelijker van Google, worden sinds kort ook andere prijsvergelijkers toegestaan, zoals bijvoorbeeld Vergelijk.nl. Naar verwachting volgen er nog meer platformen. Waarom krijgt…

Lees meer

Het Invest Online Video event: boordevol inspiratie

Dagelijks kijken we een miljard uur video’s op YouTube. In 2020 zal 84% van al het internetverkeer bestaan uit video. Online branding via YouTube is daarom dé manier om jouw doelgroep te bereiken. Met YouTube advertising kun je slim targeten, maar ga je alleen door met wie interesse heeft. De persoon staat centraal, niet het…

Lees meer