Wij voorspellen welk
Hotel jij morgen boekt

Datatrics

Predictive marketing wordt steeds populairder onder marketeers, maar is vaak een vrij technisch en abstract verhaal. Met de software van Datatrics kunnen we het klantgedrag voorspellen, waardoor marketeers gemakkelijk en doelgericht content kunnen verspreiden. Hierdoor stijgen verkoopkansen en dus de totale omzet.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

   

Alle mogelijkheden ›

 

Integreer het met jouw marketingkanalen

Datatrics haalt (gedrags)data op uit alle kanalen en brengt deze samen in een 360º klantprofiel. D.m.v. pop-up notificaties krijgt de bezoeker de juiste informatie op het juiste moment in beeld en heeft dit een positief effect op het conversiepercentage en de omzet.

Tevens is het mogelijk om naast pop-up notificaties ook dynamische content toe te passen op bijvoorbeeld je website en in een nieuwsbrief, zodat die gevuld worden a.h.v. het gedrag van de klant vanuit de website.

Dus... waarom Datatrics?

      

Hoteldeal

Voor Hoteldeal.nl hebben wij inventieve campagnes draaien. Zo kunnen we voorspellen welk hotel interessant is voor jou en hebben dit verweven in alle marketingkanalen.

Bezoek de website ›

Hoe kan ik het praktisch inzetten?

Relevante data-gedreven campagnes leveren een belangrijke bijdrage aan de online doelstellingen van onze klanten. Met behulp van voorspellende inzichten kan Datatrics hele relevante informatie tonen. Datatrics voorspelt wat voor klanttype iemand is, in welke koopfase hij zit en hoe je hem moet overtuigen. Denk aan de volgende voorbeelden:

+ Tonen van persoonlijke productaanbevelingen in jouw webshop
+ Schaarste of urgentie benadrukken, zoals “er zijn nog maar drie producten beschikbaar” of “er kijken op dit moment tien mensen naar dit product”
+ Productaanbevelingen in je maandelijkse nieuwsbrief
+ Relevante AdWords advertenties afgestemd op het profiel
+ Liquid content tonen op je website

Livekaarten

De gamers op Livekaarten.nl proberen wij een handje te helpen met het aanbieden van de juiste producten. Datatrics herkent of de bezoeker een Xbox, PlayStation of PC gamer is.

Bezoek de website ›

 

“Koopt een klant bijvoorbeeld product A, B, C en D, dan kunnen we product D voorstellen aan een klant die ook product A, B en C heeft gekocht.”

 

Overtuigd?

Heb jij vragen over Datatrics en lijkt het je wel wat om met deze tool te werken? Neem dan gerust contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Alle mogelijkheden ›