Maak live chat data
inzichtelijk

Kan een live chat het conversiepercentage positief beinvloeden?

In steeds meer webshops is het tegenwoordig mogelijk voor bezoekers om via een live chat vragen te stellen aan een klantenservicemedewerker of in enkele gevallen zelfs aan chatbots. Deze live chats worden op veel verschillende manieren ingezet. Van een reactieve live chat met een subtiele pop-up, tot een live chat die ook op mobiel werkt, bezoekers…

Lees meer

Melding van onbeveiligde websites in Chrome vanaf 2017

Google heeft altijd al aangegeven veiligheid op internet een warm hart toe te dragen. Niet alleen geven ze websites die gebruik maken van https een minimaal voordeel in de zoekresultaat, maar ook laten ze in hun browser Chrome duidelijk aan gebruikers zien of een website beveiligd is of niet. Vanaf januari 2017 komt daar in…

Lees meer

10 tips voor goede copywriting op productpagina’s

Dit zal niet als een verrassing komen, maar de producten die op je website staan, wil je verkopen. Het belangrijkste is dat je de aandacht trekt van de bezoeker op je website. Anders zullen ze niet overgaan tot verkoop, of zelfs de website doorzoeken of producten in hun winkelmandje plaatsen. Of misschien niet eens naar…

Lees meer

Microcopy in je contentstrategie

Je interface verbeteren kan content gewijs, visueel en functioneel. Een onderdeel hiervan is het verbeteren van een stukje content dat best een ondergeschoven kindje is… namelijk de microcopy. Microcopy wordt vaak over het hoofd gezien of na een designtraject overgelaten aan de programmeur. Bijzonder jammer omdat deze kleine stukjes tekst heel essentieel kunnen zijn voor…

Lees meer

Website optimalisatie aan de hand van de MBTI methode

Ieder mens heeft een andere persoonlijkheid en dus andere behoeftes. De één beslist vaak op verstand en de ander juist weer op gevoel of emotie. Maar hoe kom je nou achter de persoonlijkheid van iemand? Een analyse methode om daar achter te komen is de MBTI methode (Myers Briggs Type Indicator). In dit blokartikel lees…

Lees meer

20 tips voor een betrouwbare website

Straalt jouw website betrouwbaarheid uit? Dat is de vraag die elke website- eigenaar zichzelf moet stellen. De bezoekers die op je website komen, willen zich thuis voelen op je website. Zorg ervoor dat je bezoekers zich in een warm bad bevinden op je website. Geef hun het gevoel dat de producten of diensten die je…

Lees meer

Bezoekers verleiden tot een conversie

Alleen bezoekers op je website is niet genoeg. Je wilt dat de bezoeker iets gaan doen, in de meeste gevallen is dit een conversie. Een conversie kan weer allerlei verschillende dingen zijn. Denk aan een aankoop vanuit een webshop, aanvraag van een brochure of een aanmelding voor een cursus. Eigenlijk alles wat voor een website…

Lees meer

Benieuwd waar jouw online kansen liggen?

Ontvang direct 4 bruikbare tips in je mailbox!

Ons adviesrapport ontvang
je als PDF

Bedankt voor je inschrijving! De eerste 4 tips sturen we je direct toe.