Wij zijn trots op
Hotel Papendal

Hotel Papendal

Als strategisch partner van Hotel Papendal zorgen wij voor meer traffic en een grotere naamsbekendheid van Hotel Papendal. Door de basis goed neer te zetten en hier hard aan gewerkt te hebben afgelopen jaar, zetten zij naast hun offline kanalen nu ook hun online marketing kanalen goed in en is er een mooie groei gecreëerd.

Sessies+80%
Nieuwe gebruikers+64%

De Klant

Hotel Papendal dé place to be voor meetings en events of om heerlijk te ontspannen. Nergens in Nederland komt het bedrijfsleven zo goed samen als #OpPapendal. Papendal ontwikkelde afgelopen jaar een nieuwe website en wilde die lijn doortrekken met een goede online zichtbaarheid voor hun congressen, evenementen en hotel.

De Uitdaging

Het vergroten van de het online bereik was dan ook de grote uitdaging. We zijn gestart met Online Advertising met o.a. een AdWords en Social Media traject. Daarnaast was het laten groeien van de bezoekersaantallen op Papendal.nl een belangrijke pijler. Het strategische maandelijkse advies is een belangrijk onderdeel van de samenwerking.

Onze Oplossingen

We zijn begonnen met hun AdWords campagnes goed neer te zetten. Er zijn uitgebreide search campagnes neerzet en de doelen zijn gesteld. Tevens zijn er trainingen gevolgd en wordt er maandelijks strategisch advies gegeven.

 

“Om alle mogelijkheden van Papendal goed onder de aandacht te brengen hebben wij besloten om online marketing op een meer professionele wijze op te pakken. Invest Online liet al gauw zien welke meerwaarde zij ons konden bieden op het gebied van vindbaarheid en zichtbaarheid via searchcampagnes, maar ook hoe we onze interactie via social media konden vergroten. Samen bepalen we welke kant we opgaan, welke doelstellingen we gaan verwezenlijken en waar de focus voor de komende maand(en) op ligt. Het voelt als een echte samenwerking.” –  Rebecca Goei 

Resultaten

Kennis uitbreiding en kennisdeling zijn mooie resultaten waar afgelopen jaar hard aan gewerkt is, zowel voor de medewerkers van Hotel Papendal als voor het management.

Voor Social Media zijn we flink gaan uitbreiden in de promotie en waar we vanuit het niets begonnen zijn staat er nu een gedegen strategie en worden de doelen samen met het team van Hotel Papendal behaald. Het doel was en is de naamsbekendheid vergroten van Hotel Papendal. Hier is een goede groei in gecreëerd en de populariteit en het bereik neemt toe.

Voor AdWords brengen we steeds in stappen meer focus aan. Meer verkeer genereren en de naamsbekendheid vergroten blijven belangrijke focus punten voor Hotel Papendal. Nadat de nieuwe website live is gezet is het belangrijk de promotie van de diverse campagnes goed voort te blijven zetten. Promotie van clinics, evenementen, sportdagen en trainingskampen zijn belangrijke pijlers waar de aandacht naar toe gaat. De doelgroep wisselt per promotie en evenement en wordt maandelijks overlegd met Hotel Papendal.

 

Benieuwd waar jouw online kansen liggen?

Ontvang direct 4 bruikbare tips in je mailbox!

Ons adviesrapport ontvang
je als PDF

Bedankt voor je inschrijving! De eerste 4 tips sturen we je direct toe.