AdWords Specialist?

Wanneer mag je jezelf een AdWords specialist noemen? Uiteraard stellen wij onszelf deze vraag wel eens op de werkvloer. Ben je een AdWords specialist wanneer je je certificaat hebt gehaald? Of ben je AdWords specialist wanneer je in staat bent om een willekeurige campagne van een klant tot een succes weet om te zetten? Wij bij Invest Online vinden allebei!

Adwords specialist

Uiteraard is het belangrijk dat je als AdWords specialist gecertificeerd bent. Wij mogen dan ook met trots de certificering ‘AdWords Certified Partner’ voeren. Die certificering geeft aan dat Invest Online voldoet aan de strenge eisen die Google stelt om dit logo te mogen voeren.

Aan de andere kant vinden wij het bij Invest Online erg belangrijk dat een AdWords specialist altijd het belang van de klant voorop stelt. Wij zijn iedere dag bezig om van het account van de klant een succes te maken. Dat willen zeggen rendabel. AdWords moet de klant geld opleveren. Of dat nou aankopen zijn in een webshop of het generen van leads voor de verkoop van dienstverlening: onderaan de streep moet het kloppen!

Een AdWords specialist ben je wanneer een klant tevreden is, het account wat je beheert rendabel is en je ook nog eens kan aantonen dat je een ‘AdWords Certified Partner’bent. Mogen wij ook uw AdWords specialist zijn?


Meer weten? Neem contact met ons op!

Invest Online
Marco Zweekhorst
Auteur: Marco Zweekhorst, Directeur

Dagelijks zijn wij bezig om voor onze klanten successen te behalen. Meer bezoekers, stijging van conversies en groei van opbrengsten. Dit doen wij met ons team van vakidioten die op een resultaatgedreven en transparante wijze een succesvolle samenwerking met onze klanten aan gaan!

Benieuwd waar jouw online kansen liggen?

Ontvang direct 4 bruikbare tips in je mailbox!

Ons adviesrapport ontvang
je als PDF

Bedankt voor je inschrijving! De eerste 4 tips sturen we je direct toe.